dissabte, 21 de gener del 2012

CONCURS COURE COULANTS

Com ja vaig anunciar al passat post tenia moltes ganes de que arribés aquest dia per donar el tret de sortida al concurs COURE COULANTS.



El darrer 12 de gener aquest blog va fer 3 anys i tot i que els dos primers anys van ser molt avorrits amb pocs posts i poca activitat aquest darrer any he treballat de valent.

No coneixia la blogosfera gastronòmica i tot el que em podia oferir. A través de reptes com el Memòries, la recepta del 15, els concursos Pimienta Rosa, els film and food he conegut gent genial que també m'ha conegut. He aprés de cuina, de fotografia i m'he divertit, m'he reptat i he obtingut molta satisfacció de tot plegat.

Per celebrar que ja tenim més de 100 seguidors al facebook, que ja tenim 3 anys i que portem més de 25.000 visites us convido a participar al concurs Coure Coulants.

Cal dir que és el primer concurs que organitzo i buscava algun format original. Espero no haver-ho complicat massa. Aquí us deixo amb les bases del concurs.

QUI POT PARTICIPAR?

Tothom que vulgui, tingui o no tingui blog, sigui o no sigui del facebook, sàpiga o no sàpiga cuinar i que sigui resident a la península o a les illes Balears i/o Canàries (és pel tema de les despeses d'enviament)

QUINS PREMIS HI HA?

1r Premi: Un val regal de 30€ a la botiga online mylovelyfood.com ( despeses d’enviament incloses )



2n Premi: Un bol anthropologie color llima + un tallador de galetes + un tall de roba d’una firma anglesa de 50* 50 cm ideal per atrezzos gastronòmics i/o per manualitats) (tot nou evidentment)



QUÈ S'HA DE FER PER PARTICIPAR?

Tothom que s'apunti a participar al concurs tindrà una papereta però hi ha fòrmules per ampliar el nombre de paperetes.

Si s'és seguidor del facebook del coure coulants és té una papereta extra. També es tindran punts extra si es cuina un coulant. I si el coulant que cuineu és original de manera que no hagi rebut cap altre coulant igual tindreu fins a cinc punts extra més. També volia agraïr la fidelitat d'aquests que em segueixen des de fa més temps i per això els primers 100 seguidors del facebook tenen un punt adicional.

En concret aquest és el sistema de punts:

1. Participar: 1 punt
2. Ser seguidor del facebook de coure coulants: (+1 punt)
3. Haver estat dels 100 primers fans del facebook del coure coulants: (+1 punt)
4. Elaborar un coulant: (+1 punt)
5. Elaborar un coulant molt original que no coincideixi amb cap dels altres coulants (+5 punt)

Els punts son acumulatius de manera que pots arribar a tenir fins a 9 punts com a màxim al concurs. Us poso uns exemples:

Exemple 1: he dit que participaré, soc seguidor del facebook de coure coulants però no dels 100 primers, he dit que participo i he elaborat un coulant però no ha estat original perquè tres persones més han elaborat el mateix coulant que jo . Grr. Doncs exemple 1 tu tindràs 3 punts o paperetes.

Exemple 2: He dit que participaré però jo aquest concurs el trobo molt complicat i no tinc ganes de preparar res perquè estic a dieta i després que en faig dels coulants… Doncs exemple 2 tu tindràs 1 punt o papereta.

Exemple 3: Doncs jo soc super aplicada. He dit que participo, soc de les primeres 100 fans del coure coulants, he elaborat un coulant superoriginal perquè era de nitrógen i ningú més s’ha atrevit a fer-ho així. Doncs exemple 3 tu tindràs 9 punts o paperetes

TERMINIS I COM PARTICIPAR:

El termini per inscriure’s al concurs comença ara mateix i acabarà a les 23:59h del dia 21 de febrer de 2012. Els llocs per indicar que es vol participar son al mur del facebook del coure coulants a sota del post relacionat amb el concurs i sota aquest mateix post al blog.
Per participar haureu de deixar un missatge dient que voleu participar i indicant el vostre correu electrònic , el nom del vostre blog en cas que tingueu i indicant si participareu amb coulant o sense. Aquells i aquelles que us animeu a fer un coulant m’heu d’enviar una fotografia del coulant cuinat i la seva recepta al correu courecoulants@gmail.com abans de les 23:59 del dia 21. Si el voleu publicar, la qual cosa m’encantaria hauria de ser sempre a partir del dia 22 de febrer perquè ningú us copiï la vostra idea.

El dia 23 publicaré la llista definitiva dels participants i els punts amb els que compta cada un d’ells i el dia 26 de febrer es farà el sorteig i hi haurà una entrada simultànea al blog i al facebook on s'indicarà el guanyador i un mosaic fotogràfic de les propostes de coulants rebudes.


COM ES FARÀ EL SORTEIG?

El sorteig es farà de la manera tradicional. Amb una urna o similar i paperetes. Cada punt equival a una papereta amb el nom de el o la participant. No cal dir que tenen més posibilitats de guanyar els que tinguin més paperetes però com és un sorteig mai se sap.
Ja sabeu que a casa tinc dues mans innocents: bé, tinc quatre perquè cada un d’ells té dues manetes. El cas és que el meu fill gran triarà el paper corresponent al primer premi i el petit triarà la papereta corresponent al segon premi. (Si per alguna casualitat sortís la mateixa papereta dues vegades, tornaríem a triar un altre nom perquè quedés tot més repartit, es clar.

OBSERVACIONS I FAQS:

- Pels que envieu receptes de coulants estaria genial que el correu electrònic que em deixeu conforme voleu participar coincideixi amb el correu electrònic des del que m’enviareu la recepta. Més que res perquè després no em costi lligar participacions.

- Si indiqueu que voleu participar i que fareu un coulant i després pel que sigui no podeu enviar-me la recepta perquè no us dona temps a fer-ho no patiu que participareu igualment al sorteig amb la resta de punts que teníeu.


Ànims i a concursar!!!!!!!!!!!!!! i no em deixeu sola que jo també faré coulants tot i que tranquils que no participaré al concurs. Ja,ja

I si teniu dubtes pregunteu-me que soc novata en això dels certàmens i potser m’he deixat coses…

Gràcies a tots!!!!

110 comentaris:

  1. Hola,

    - Vull participar al concurs
    - Sóc seguidora del facebook
    - Sóc de les primeres 100 fans del facebook
    - Elaboraré un coulant
    - No crec que sigui el més original, que aquí hi ha molt nivell.

    El meu mail: sandraixavi@gmail.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt ben Sandreta. Sort i benvinguda al concurs!!!

      Elimina
  2. Hola i mooooltes felicitats pels 100!!

    - Vull participar en el concurs :)
    - Sóc seguidora de la pàgina "Coure Coulants" al FB :)
    - Sóc de les 100 primeres fans de FB :) (a FB com a Sílvia Soto Martí i com Cuinetes)
    - No crec que tingui temps de fer cap coulant... :(
    - Per tant no podrà ser original... :(

    Mail: nuni@bloks.cat

    Molta sort!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que ets de les 100 primeres. Ja estàs inscrita. Gràcies per participar!

      Elimina
  3. Jo també participaré!! que a més m'ha semblat una manera molt divertida de fer un concurs! també sóc seguidora del facebook i crec que anterior a les 100... Faré un coulant amb molt carinyo i a veure com sortirà! ;)
    ah i me'n oblidava... el meu mail: betflorensa@hotmail.com!
    Petonets! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja estàs inscrita Bet. Confirmat anterior a les 100. Grácies per participar.

      Elimina
  4. Laura, enhorabona per la centena! Mai no he fet un coulant... serà aquesta la senyal? M'apunto!

    Molts petons i gràcies pel concurs!
    :-D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Inscrita Helena. Gràcies x apuntar-t'hi. Síí, jo em penso què és una senyal. Je,je

      Elimina
  5. Bon dia crack!
    Ens apuntem a tot!! Farem coulant... i intentaré ser original, em tens donant voltes des d'ahir a la nit!! jejejeje
    És un concurs molt original, m'encanta!
    elsfogonsdelabordeta@gmail.com (espero pensar en escriure't des d'aquest mail...!!)
    Petonets bonica
    Sandra

    ResponElimina
  6. Doncs apali, m'apunto i a veure si hi ha sort! :)))

    E meu mail és: anna.barri84(arroba)gmail.com

    A veure si tinc temps a fer el coulant. Petons guapa!!

    ResponElimina
  7. Yo me apuntooooo, ya soy seguidora, me encanta este sorteooo eres una crack. Este es mi correo: dulcinea_cocinillas@hotmail.com y este mi blog:
    http://dulcecocinillas.blogspot.com/ suerte a todosss.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Inscrita. Per cert Laura si ets seguidora del coure coulants pel facebook m'agradaria saber el nom o perfil amb el que em segueixes. Gràcies!!!

      Elimina
  8. Hola guapa, t'he conegut a traves de la Ingrid de Mylovelyfood. Vull participar i m'encantaria fer el coulant, pero no se si tindre temps!!! Aixi que de moment no, i si veig que puc t'ho dic.

    El meu email: kookingpi@gmail.com
    EL meu blog: kook-pi.blogspot.com

    Petons!

    ResponElimina
  9. Hola guapa, t'he conegut a traves de la Ingrid de Mylovelyfood. Vull participar i m'encantaria fer el coulant, pero no se si tindre temps!!! Aixi que de moment no, i si veig que puc t'ho dic.

    El meu email: kookingpi@gmail.com
    EL meu blog: kook-pi.blogspot.com

    Petons!

    ResponElimina
  10. Hola,

    - Vull participar al concurs.
    - Sóc seguidora del facebook.
    - No sóc de les primeres 100 fans del facebook :-(
    - Elaboraré un coulant.
    - Intentaré que sigui original ;-)

    El meu mail: bararfe@hotmail.com

    Sort a tothom!

    ResponElimina
  11. Hola! A mi me prestaría mucho participar también en tu concurso. De momento no sé si tendré oportunidad de participar con la receta del coulant, pero quizá me anime. En el facebook te sigo con mi perfil de Pitanza para hoy; mi correo es: pitanzaparahoy(arroba)gmail.com; y mi blog es Pitanza para hoy: http://pitanzaparahoy.blogspot.com/
    ¡Suerte!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Inscrita!!! per cert, em podries dir el nom o perfil amb el que em segueixes a facebook? és per assignar correctament els punts. Gràcies i sort!!!

      Elimina
  12. Felicitats pel blog, i mès perquè ès en Català, i costa mès què fer-ho en castella.
    vull participar al concurs.
    soc seguidora al facebook.
    intentare fer un coulant,
    el meu correu ès belenfeliu@hotmail.com.
    Gràcies i sort a tothom!!!

    ResponElimina
  13. bueno yo tambien me apunto!!!! quiero participar. seguidora del facebook pero no de las 100 primeras, y no hare el coulant porque no se!!! haha pero aprendere!!! saludos desde tierras gallegas!!!!! zeltia_tolinha@hotmail.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias. Ya estás inscrito

      Me podrías decir si eres seguidor del coure coulants y en caso positivo con qué perfil? es para asignar correctamente los puntos.

      Elimina
  14. Hola Laura,
    acabo de conèixer el teu bloc... i ja sóc seguidora teva al facebook. Així que anota una més al concurs :)
    no sóc de les primeres 100 seguidores! i no podré fer el coulant, així que les opcions són poques!!! però com sempre, l'important és participar i en aquest cas, conèixer nous i interessants blocs!
    et deixo el link del meu bloc: graelladesucre.blogspot.com. el meu correu: minuju@gmail.com

    ResponElimina
  15. Felicidades por el blog..!!
    y saludos desde Asturias !!
    edelien@hotmail.com

    ResponElimina
  16. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  17. Hola, soc seguidora vostre de facebook, encara que no soc de les 100 primeres.
    vull participar al concurs, i el meu mail es aquest...
    inmapou@gmail.com

    moltisimes gracies

    ResponElimina
  18. crec que d'aquí poquet tindré un xec de 30€ de Mylovelyfood!!! jajajajajajjaja. Sóc seguidora de FB, de les 100 primeres (a més de directora de campanya de márqueting!!!!), faré un coulant i a sobre serà la bomba! jajajajajjaja (es nota que la meva iaia fa temps que no em diu que sóc la millor, oi????). Ara en serio reina, compte amb mi!!!!! m'encantarà participar, ja ho saps. Petonetsssssssss

    ResponElimina
    Respostes
    1. Je,je Judith. Vaig pensar lo dels punts extres pel marquèting però al final... no em vaig atrevir. Molta sort i moltes gràcies per participar. Em sembla que m'he ficat en un bon enrenou. Això em donarà molta feeeeina. Sort que ja tinc la truita feta i a punt de publicar. Gràcies guapetona i molta sort que ja estàs inscrita!!!

      Elimina
  19. Holaaaa
    vull fer el coulant, soc seguidora de facebok però no se desde quan (?):)intentaré posar tota la originalitat que pugui, la idea la trobo genial!!!felicitats!
    icartsilvia.66@gmail.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sílvia, tu ets de les primeres seguidores del coure coulants :))) Gràcies per apuntar-te també al concurs. Segur que ens sorprendràs. Ja estàs inscrita!!!

      Elimina
  20. Hola!! Acabo de passar pel teu blog gràcies a l'Ingrid!! es excepcional!!
    M'apunto al sorteig, a viam si tinc temps i puc fer alguna coseta per pujar punts!! es un sorteig mooolt original, felicitats!! I a per 1000 seguidors mes!! :)

    Mail: andrea.arche.arenas@gmail.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Andrea.

      Ja estàs inscrita. Molta sort. Per cert, m'agradaria sapiguer si ets seguidora del facebook i si ho ets amb quin nom perquè així podré assignar els punts correctament.

      Elimina
  21. Acabo de coneixet I m'apunto al concurs: ja soc fan de facebook
    Fare la recepta del meu coulant preferit tot I q en faig cada stmana pq es el meu unic petit vici(be tamb la bona cervessa!!) et deixo el meu mail: xaviabimartinez@gmail.com
    Malegro molt de coneixet ja tens un altra fan,!! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja estàs inscrita Abi. Sort i gràcies per participar!!!

      Elimina
  22. Hola! Jo també t'acabo de conèixer a través de l'Ingrid! i em quedaré per moooolt de temps :-) idea super original la del sorteig :-) m'apunto, ja sóc seguidora al FB i intentaré fer un coulant... no n'he fet mai.... a veure que surt!!!

    ijunque@gmail.com

    ResponElimina
  23. Hola!
    També sóc de les noves però voldria participar. Ja sóc del FB i intentaré fer un coulant.
    Pebreixocolata@gmail.com
    Marta

    ResponElimina
  24. Hola!! Yo me apunto, a ver cuántas participaciones consigo. Muy chulo todo lo que haces. BSS
    Soy Rebeca de Torres (lacocinaderebeca.blogspot.com y rbk-sugarpop.blogspot.com).

    ResponElimina
  25. Hola Laura,
    En primer lloc felicitats per la iniciativa. T'acabo de coneixer pel comunicat al fb "Dels fogons de la Bordeta" (Que son genials). No he participat mai a cap concurs però la idea m'ha tentat encara que soc una aficionadeta i em sembla que per aqui hi ha molt nivell.
    M'encantarà participar
    Soc seguidora del facebook desde fa 5 mimuts
    Llàstima no estar dins del 100 primers
    Intentaré elaborar un coulant
    El meu email: sarual58@hotmail.com
    Fins aviat
    Laura

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies.

      Inscrita i sort!!!

      Aquests dels fogons com uns cracks..je,je

      Elimina
  26. OOHHH!! m'hi apunto!! el meu correu és serranoydemiguel@gmail.com
    m'ha encantat descobrir la pàgina gràcies a l'Ingrid de My Lovely Food...ja tens una seguidora més, aquí i al Facebook ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Verònica ja estàs inscrita. Gràcies per participar i molta sort!!!

      Elimina
  27. JO també m'he decidit a participar, perquè ja tinc una versió de coulant en ment, que és la meva preferida! espero que tinguis molt èxit amb aquest concurs i felicitats pels 3 anys!!
    cuinautil@gmail.com

    petonets
    Lídia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per les felicitacions Lídia. Gràcies per participar i molta sort. Ja estàs inscrita!!!

      Elimina
  28. Vinga va, doncs ja que entro com a privilegiada per ser dels primers 100 seguidors del facebook... haurem de participar no???? Ja te'n faré ressó pel facebook i twitter personal i pel de Mames 2.0. (http://mamas2punto0.wordpress.com/) Felicitats pels 3 anys i per com t'ho curres artista!!
    mail: nuriagraells@gmail.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Núria. I moltes felicitats pel teu projecte. Quan tingui això més calmat del concurs ja et faré propaganda. Ja estàs inscrita. Molta sort!!!

      Elimina
  29. Hola!!! Just divendres migdia vaig fer els meus primers coulants!!!!!!!! jejejjeje I quan em vaig connectar al FB vaig veure la teva pàgina a través d'Els Fogons de la Bordeta!!!! Ho he estat pensant, i m'agradaria participar al concurs!!!!!!!! Som fan del Facebook des de fa poquet, i faré un coulant pel concurs!!!! (el meu correu és caterina.isern@gmail.com) A partir d'ara, som seguidora del blog!!!! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Caterina. Moltes gràcies per animar-te a participar. Que tinguis molta sort perquè ja estàs inscrita!!

      Elimina
  30. Hola jo també vull participar, m'encanta el teu bloog, moltes gràcies

    Teresa teresaclot@hotmail.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Teresa. Sort i ja estàs inscrita!!!

      Elimina
  31. Hola Laura!!

    - Clar que vull participar al concurs! tot i que encara que em donessis 569 punts no em tocaria...
    - Sóc seguidora del facebook (ALba Martínez Satorres)
    - Sóc de les primeres 100 fans del facebook
    - Faré un coulant
    - Dubto molt que sigui el més original, que aquí hi ha molta telepatia suelta

    petonets

    petonets i felicitats

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Alba. Fa molta ilusió veure que us aneu animant. Et desitjo molta sort perquè mai se sap. Ja estàs inscrita!!!

      Elimina
  32. Hola Laura!
    Com t'hem de deixar sola!!!!!!
    1-No sóc seguidora del Facebook, per que no en tinc, je,je, però "estoy en ello"Llàstima!!! -1
    2- Es cal ja no puc estar entre els 100 primers -1
    3- Faré un coulant
    4- No serà el més original, segur, però m'ho pasaré pipa pensanta...
    Moltes felicitats i això serà un èxit total!!!!

    petonets maca

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies mil Eri. Què maco veure que us aneu apuntant.

      Doncs dir-te que ja estàs inscrita i desitjar-te molta sort. Ja veuràs com acabaràs caient en això del facebook. Jo era reàcia i mira... ja,ja.

      Elimina
  33. Hola Laura,
    Felicitats pels 3 anys de blog.
    Jo també m'hi apunto. Encantada de participar una vegada més en un repte amb tu.
    Jo ho sento però no tinc facebook, però faré un coulant i si tot surt bé serà molt original i experimental. M'esforçaré molt perquè l'ocasió, el regal i sobretot tu Laura, us ho mereixeu.
    Un petó
    Conxita

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Conxita. Cara'm quin comentari més maco. Moltes gràcies!! A mi el que més m'agrada de tot és veure la quantitat de gent que s'anima. Et desitjo molta sort perquè ja estàs inscrita al concurs!!!Estic desitjant veure els vostres coulants...

      Elimina
  34. Hola tocaya (soc la Laura del "Cuinejar")
    Quina embolada has muntat, oi? A mi em sembla genial i si encara hi soc a temps, m'apunto. T'ho faré fàcil:
    1. Soc seguidora teva del Facebook (Laura Solanilla)
    2. No estic entre les 100 primeres
    3- No he fet un coulant a la meva vida, però és una bona excusa per intentar-ho
    $. No intentaré ser original: prou feina tindré a posar-m'hi ! Però segur que m'ho passo de fàbula veient tot el que fareu.

    Moltíssimes gràcies per organitzar-ho. I si necessites un cop de ma amb les inscripcions, em brindo a ajudar-te

    laura

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Laura,

      Sí la he liat, oi? je,je la veritat és que m'ha fet molta ilusió veure com us heu animat. Ja estàs inscrita. Molta sort i gràcies per participar!!

      Elimina
  35. Ja vaig rumiant el coulant. Això si que serà coure coulants! ja,ja,ja
    Petons.

    ResponElimina
  36. Moni, que bé que t'animis. Doncs t'espero. Et desitjo molta sort i t'agraeixo molt que t'hagis apuntat. Estic desitjant que m'arribin les vostres receptes.Petonets.

    ResponElimina
  37. Quanta activitat a la vida culinària catalana per internet! Fa poquet que he començat a conèixer blogs de cuina en català i la veritat és que em fa feliç que n'hi hagi tants i a més que siguin tan participatius. Això m'anima a que el meu sigui més actiu.

    Jo m'apunto al concurs. Ja enviaré la fotografia del coulant al correu indicat!

    Moltes gràcies per la iniciativa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, la veritat és que cada vegada som més. Una gran comunitat i cada vegada és més divertit. Hi ha més gent al facebook, compartim més. Doncs Agnès, ja estàs inscrita al concurs. Et desitjo molta sort. Per cert, tens facebook? em segueixes? ja em diràs per facilitar-m'ho una mica.

      Elimina
  38. Bona tarda Laura,

    Vull participar!! I és possible que faci un coulant...

    Felicitats Coure Coulants!

    Eli

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Eli Gallego. Benvinguda al concurs. Ja estàs inscrita i et desitjo molta sort. Estic desitjant veure el teu coulant!!!

      Elimina
  39. Hola!!Felicitats!! Vull participar en aquest sorteig tan xuli! No t'enviaré cap recepta de coulant. és una recepta que em fa "por" jeje!
    el meu mail: airunv@hotmail.com
    També sóc seguidora teva al facebook.
    Moltes gràcies!!petonets!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Núria. Doncs ja estàs inscrita al concurs. A veure si t'atreveixes amb el coulant. Et desitjo molta sort!!!

      Elimina
  40. Hola, me llamo Beatriz y ya soy fan de tu facebook, aunque no de las 100 primeras. Quiero participar en tu concurso, pero no creo que tenga tiempo de hacer el coulant, de hecho, nunca he hecho uno; si me animara, ya te lo diría. Mi correo es beasmar@andaluciajunta.es y no tengo blog. Ah! Muchas felicidades.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Beatriz, bienvenida al blog. Pues ya estás inscrita. Te deseo suerte y a ver si te animas a hacer un coulant. Siempre hay una primera vez!!!

      Elimina
  41. Hola, Soy una nueva fan, en facebook soy Encarni Fernandez, quiero participar en el concurso pero aun no me atrevo a hacer un coulant.
    Mi email es: flip1983@hotmail.com
    Suerte a todas

    ResponElimina
    Respostes
    1. Encarni, ya estás inscrita. Mucha suerte y porqué no te atreves con el coulant mujer? si además luego os lo podeis comer en casita.

      Elimina
  42. Hola, Soy una nueva fan en facebook quiero participar en el concurso pero no tengo tiempo ahora mismo y tampco me atrevo con el coulant
    mi correo: zeus_michiquitin@hotmail.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Abigail. Ya estás inscrita al concurso pero necesitaría que me dijeras tu apellido tambien y si estás en facebook o no porque el concurso se hará por papeletas y sin apellidos puede ser un lío. Gracias y mucha suerte!!!! y anímate a hacer el coulant. Si no se prueba no se sabe!!!

      Elimina
  43. Felicitats, me apunt al sorteg. Perdó si el meu Valenciá no es bo, pero estic aprenen.
    M´agrada molt que aqueste blog siga en Valencia.
    Soc Diana de Elda, divegri@hotmail.com i m´agrada molt la repostería.
    Tinc que veure qui es el coulant i a ver si puc ferlo.
    Moltes gracies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Diana. T'entenc perfectament. Doncs ja estàs inscrita al concurs. Et desitjo molta sort i estaré desitjant rebre la teva proposta de coulant.

      Elimina
  44. Enhorabuena por tu blog, me ha encantado, ya me he hecho fan de facebook así que te seguiré por ahí y por el blog.
    El sorteo está genial, un poco jaleo para tí, pero me parece una idea estupenda.
    Yo también tengo sorteo en mi blog, y si quieres todavía estás a tiempo de participar (haré el sorteo mañana, aunque me ha gustado más tu método que el random ese), seguro que el libro que sorteo te gustaría.
    Muchas gracias por compartir tus cositas. Un abrazo
    Ah!, el coulant, nunca lo he hecho, pero lo intentaré antes de que termines el sorteo y si no puedo, pues después.
    África- Un dulce cuento

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola África. Muchas gracias por hacerte seguidora. Pues ya estás inscrita . Te deseo mucha suerte y ya llego tarde a tu concurso pero haré una visita más larga a tu blog porque combinas dos temas que me encantan, la cocina y los cuentos o sea que te visito seguro. (es que ya he echado una ojeada y me ha gustado lo que he visto)

      Elimina
  45. Bones, fins fa poc no coneixia cap blog de cuina en catala i ara ves per on... M'apunto, no cal dir-ho, pero crec que no fare el coulant. Un cop el vaig fer i a casa els va costar molt menjar-se'l (un fracas!!). Em dic Antonia Cos i el mail es ancoay@gmail.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Antonia. Doncs aquesta seria molt bona oportunitat per tornar a repetir el coulant, oi? je,je. Bé, benvinguda al concurs. Ja estàs inscrita. En tot cas tens uns dies encara per enviar la teva proposta.

      Elimina
  46. Hola! Me he hecho fan tuya en Facebook, aunque no soy de l@s 100 primer@s. De momento no voy a elaborar el coulant...Un saludo y felicidades!!
    Patricia.
    patri4567@hotmail.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Patricia. Pues te deseo mucha suerte porque ya estás inscrita. Y recuerda que si haces el coulant tendrás puntos extra!!!

      Elimina
  47. Hola boniqueta!!!!!
    Sóc l'Eli de gespa.
    Jo també m'apunto al concurs, però no se si faré un coulant, ja saps, no sóc gaire cuinera, ni creativa pel menjar, si m'animo i tinc temps provaré a fer-ne, sempre hi ha una primera vegada per tot, almenys això diuen...
    Petonets i moltes felicitats pels 3 anyets i molts més que farà coure coulants...
    El meu correu: eliroma@wanadoo.es

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eliiiiiiiii, quina ilusió que t'hagis apuntat al meu concurs. Sí dona, sí prova a fer alguna coseta que només per intentar-ho ja tens un punt extra al concurs. Bé, ja estàs inscrita. Gràcies per les felicitacions i dir-te que has comés un altre error. Ara ja tinc el teu mòbil i el teu correu. Ja,ja

      Elimina
  48. Bona nit,
    Sóc l'Anna de Balaguer.
    Sóc fan teva al facebook i m'agradaria apuntar-me al concurs. Ja estic provant una recepta pel coulant. Espero que surti bé. D'aquí mitja hora ho sabré.
    El meu mail és: codinagir@hotmail.com.
    Moltes felicitats pels 3 anys.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Anna, benvinguda al coure coulants. Ja estàs inscrita al concurs. Et desitjo molt sort i estic impacient per rebre la teva proposta de coulant.

      Elimina
  49. Que divertido! me apunto, ya te sigo en el face :)
    furmanskib@hotmail.com
    Barbi y por muchos años más

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Barbi.

      Pues ya estás inscrita. Te deseo mucha suerte en el concurso!!!

      Elimina
  50. Hola Laura!
    Sóc la Meritxell.Què sóc a temps d'apuntar-me? No he fet mai un colulant però potser si neva tindré unes horetes per provar de fer-ho.
    Per molts anys!
    Petons als petits

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que ets a temps de apuntar-te. Ja estàs inscrita i et desitjo molta sort!!!! Petonets al Quim!!!
      Segur que et sortirà un coulant ben bo.

      Elimina
  51. Te acabo de conocer a través de "El mon de Juju", y como no!!! me apunto a hacer un coulant...ahora a pensar. Ya soy seguidora de tu FB.
    migrandiversion@hotmail.com
    Dolores
    http://migrandiversion.blogspot.com/
    Besos!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dolores, encantada de conocerte. Pues ya estás inscrita. Mucha suerte!!!!

      Elimina
  52. Holaaaa
    Acabo de descobrir el teu bloc buscant una recepta de trufes i ja me n'he enamorat! I a sobre fas un concurs!
    Vull participar
    M 'acabo de fer fan de FB
    Intentaré fer un coulant (no n'he fet mai)

    Apa, moltíssimes felicitats pel bloc!
    La meva adreça: tomasma@icab.cat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Anna. Ja estàs inscrita. ET desitjo molta sort. Ja m'explicaràs si al final has fet les trufes què tal t'han sortit.

      Elimina
  53. Amb la manera que ens us expliques crec que ningú pot fer-se enrere!!
    Coulants... a mi m'encanten, però... no sé per on començar.
    Ja que per celebrar els teus 3 magnífics anys, intentaré fer un coulant. Puc participar??
    Tres grans abraçades.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per cert el meu e-mail és: macbet20@hotmail.com :P

      Elimina
    2. I tant que pots participar Ingredients i Paraules. De fet ja estàs inscrita. Et desitjo molta sort i et dono les gràcies per la teva participació!!!

      Elimina
  54. Holaaaaa!!! Ostres, fa poquet que et segueixo, però la veritat és que ha estat un gran descobriment el blog! Ja sòc seguidora al fb, i això del concurs ho trobo estupendu!!! Intentaré buscar un foradet per fer un coulant, i avere si és original!! Un cop fet, t'enviem foto....?? Com ho fem?? Apalins, molta sort a tothom!
    El meu e-mail: clara_bagaria_@hotmail.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Clara. Que bé que t'animis a participar. Doncs ja estàs inscrita i et desitjo molta sort. Doncs un cop fet el coulant m'envies una foto i la recepta al meu correu courecoulants@gmail.com. Gràcies!!!

      Elimina
    2. Hola,
      Fa poc que eh descobert el teu blog, per cert m'encanta. Jo també vull crear un blog, peró encara no em veig amb cor, tard o d'hora ho faré.
      Vull participar al concurs, sòc fan del Facebook, participo amb una recepta de coulant. No sé si em falta alguna dada mes.
      El meu mail es: jeisa87@hotmail.com.

      Suposo que era aquí que havía de deixar el comentari, sinó em dius algo Laura.

      Salutacions.

      Elimina
  55. hola!!!!he tingut problemes tècnics amb els coulants, i després de la depressió que he agafat, he decidit que no presentaré cap coulant perque ja no hem dona temps,,,:_(
    Però bé, participo a veure si tinc sort i em toca alguna coseta
    Et segueixo per el facebook desde (Marina Choco)
    Crec que vaig ser de les 100 primeres
    El meu blog es http://larosquilladelatialaura.blogspot.com/
    El mail: larosquilladelatialaura@gmail.com
    Molts petonets!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oh Marina!! Quina rabia això que t' ha passat amb els coulants. Hi ha gwnt que m' ha comentat que costen de desmotllar. Bé i això jo també ho constato. Bé, gràcies per intentar-ho i et desitjo molta sort al concurs! Gràcies x seguir-me i pels teus comentaris!!
      Petonets!!

      Elimina
  56. Hola,

    Yo me apunto al reto. Me encantan los coulants y participaré con uno de ellos!!!
    El 22 de febrero publicaré la receta que te enviaré el 21 por mail, en mi blog.
    te sigo también en Facebook, pero no se si soy uno de los 100 primeros.

    Besos,
    Xisca Rotger.
    http://cocinarymas.blogspot.com/

    ResponElimina
  57. Ya está colgada la receta en mi blog. Espero que haya habido mucha participación!!

    http://cocinarymas.blogspot.com/2012/02/coulant-de-torta-del-casar-con-taquitos.html

    ResponElimina